Veelgestelde vragen
Algemeen
Hoe krijg ik contact met de klantenservice?
Via onze contactformulier.
Welke betaalmethodes zijn er?
IDEAL, Visa, Mastercard, American Express, Meastro, UnionPay, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay & Sofort & Klarna
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Alle producten hebben een garantietermijn van 2 jaar.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee, wij hebben momenteel nog geen showroom of een fysieke winkel. Wellicht in de toekomst!
Niet geverifieerde reviews
Onze producten zijn ook te verkrijgen bij Bol.com, wij hebben de reviews vanuit Bol.com geïmporteerd naar onze website. Hierdoor worden de reviews als niet geverifieerd gezien.
Bestelling & Levering
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zodra de bestelling is voltooid, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren.
Is het mogelijk om het bezorgadres te wijzigen?
Zodra de bestelling is voltooid, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We streven er naar om bestellingen uit Nederland en België binnen 2 werkdagen te bezorgen.
Mijn bestelling is niet compleet
Vervelend om te horen dat je bestelling incompleet is aangekomen. Excuses hiervoor, we zullen het zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Retour & Terugbetaling
Mijn pakket is retour gestuurd, wat nu?
Als je pakket retour is gestuurd, kan dat verschillende redenen hebben. Misschien was je niet thuis of klopt het afleveradres niet. Meestal staat de reden vermeld in de trackinginformatie. Neem contact op met de klantenservice om dit probleem op te lossen. Vermeld daarbij je ordernummer, dan kunnen we je snel helpen.
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Heb je een artikel dat je retour wilt sturen? Bekijk dan ons retourbeleid.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Als je recht hebt op terugbetaling, dan storten we dat terug via dezelfde betaalmethode als die je gebruikt hebt bij het betalen.